Znamka: Ghost
Spol uporabe: Moški
Leto izdaje: 2004
Vonj: topel začimbni, balzamični, aromatični, vrtnica, cvetlični, sladek
SESTAVA:
Zgornje note: meta, klinčki, janež, bergamotka
Srčne note: pomarančni cvet, šmarnica, vrtnica
Spodnje note: sandalovina, tonka fižol, pačuli
Opis dišave Ghost Man – dišava za moške:
Duha ali ghost. Morda za koga malce strašljivo ali skrivnostno ime, a kljub temu ime, ki prinaša odlične dišave.
Ghost je britanska modna znamka ki sta jo leta 1985 ustvarila Tanya Sarne in Katherine Hamnett. Tanja Sarne je prej delala kot model in imela intuitiven občutek o modi in načinu oblačenja, ki bi morala ustrezati ženskim telesom. Ime podjetja je različno opisano, kot da se nanaša na dejanske oblikovalce, ki bi “ghost-write” zbirko za prizore, pa tudi na perspektive podjetja v modni dejavnosti, ki so jih mnogi opisali kot “duha s priložnostjo” pri uspehu. Družba je bila v Veliki Britaniji vredna več milijonov funtov svojih uspešnic s svojimi butiki in prodajo prek izbranih maloprodajnih mest, kot so Harvey Nichols, Selfridges in Liberty. Modna linija Ghost je bila priljubljena pri slavnih in vsakdanjih ženskah povsod, predvsem pri vseh, ki so iskali udobje in prestiž hkrati.
Parfumi so bili cenjeni del ponudbe Ghost izdelkov, z uvedbo prvega vonja, Ghost Perfume, leta 1995. V nadaljevanju je bila predstavljena serija Ghost dišav za moške in ženske v sodelovanju z Procter & Gamble.
Moška različica dišave ima vonj, ki je topel začimbni, balzamični, aromatični, vrtnica, cvetlični, sladek. Pravzaprav vonj, ki bi si ga želel vsak moški. Naj vas očara in začara in naj očara in začara tudi žensko, ki se znajde ob vas.
Be the first to leave a review.