Glede na anketo skupine lepotno osveščenih Američanov se ljudje strinjamo, da je Paris Hilton dišava za najstnike ali tam do dvajset let, Chanel No 5 pa uporabljajo le ženske nad 50. Nekatere vonjave so običajno določene na starost. Ne s strani proizvajalcev temveč s strani ljudi. Te meje si sami ustvarjamo v svojih glavah.
Ampak na koncu vsega je to kar naredi vonj “mlad” ali “star” precej subjektivno. Medtem ko se večina parfumerij, da je preprost in sladek vonj velika prednost pri mladih dekletih, ter da pudraste in cvetlične vonje nosijo le starejše ženske, je na drugi strani dojemanje v veliki meri odvisno od posameznikove osebne interakcije z vonjem..
Povezava med starostjo in izbiro vonja je v veliki meri odvisna od čustev in življenjskih izkušenj – in predvsem dobrega trženja ter prodajalca v parfumeriji.
Znano je da najstniki z malo življenjskih izkušenj in manj izkušenimi nosovi ponavadi izbirajo sladke vonje, saj so le ti preprosti in dišijo že na prvo žogo. Med tem, ko si je potrebno za pudraste in cvetlične vonje vzeti nekoliko več časa, za to pa ponavadi mlajši nimajo potrpljenja. Prav tako so sadni vonji veliko bolj energični in prav to mladi iščejo.
Torej – ni bistvo vonja samo to koliko smo stari, bistvo je kaj iščemo. In ne delimo izbora dišav na starost temveč v bistvu na naš življenski slog, ki pa je v grobem povprečju enak za večino najstnikov in za večino starejše populacije. Seveda obstajajo izjeme, a le teh ni dovolj, da bi lahko spremeni miselnost ljudi glede izbora dišav.
Vsak lahko nosi točno to v čemer se počuti dobro. Tako pri oblačilih kot pri dišavah. Pozabite na svojo starost, uporabljajte to kar potrebuje vaš življenski slog.
Zakaj pa ne bi mogla babica nositi dišave Paris Hilton? In zakaj najstnica ne bi mogla hoditi naokrog dišeča po Chanel No.5? Omejitve so v naših glavah. Omejitve so v družbi. Pozabite nanje in ostanite zvesti sami sebi.