Eutopie No10 on the Silk Road

0
709

Eutopie je francoska blagovna znamka, ki jo je ustvarila veteranka industrije luksuznega blaga in dišav, Elodie Pollet. Dišave Eutopie (naj bi temeljile na pariško – francoskem ozadju) je ustvarila v sodelovanju z nadarjenimi parfumerji in inspiracijo črpala iz svojih potovanj.

Blagovna znamka Eutopie je izdala devet parfumov. Najstarejša izdaja je bila ustanovljena leta 2011, najnovejša deseta dišava Eutopie No10 on the Silk Road za moške in ženske, pa je bila izdana leta 2016. Vsebina osmih dišav predstavlja dolgo pot z Arabskega polotoka, skozi Rusijo do Pariza. Dišave No 7, 8 in 9 pa predstavljajo pariške vrtove.

EutopiEutopiee No10 naj bi spominjala na Svilno cesto (nekoč naj bi povezovala Evropo in Azijo) in najstarejše mesto Smarkand (eden od najstarejših in najbolj ključnih trgovskih centrov na Svilni cesti med Kitajsko in Sredozemskim morjem). Po Svilni cesti se ni prenašal samo blago (svila, začimbe, porcelan), ampak se je s trgovino širila tudi kultura in religija. Ustvarjena je v sodelovanju večjih parfumarjev, kot so Charles Caruso, Jordi Fernandez, dr. Prakesh, Sonia Constant, Nadège Legarlantezec in Thomas Fontaine.

Dišava temelji na orientalsko lesnih aromah, v ospredju pa je predvsem balzamičen, lesno jantarjev vonj. Odpre se z zgornjimi notami olibanuma, krvomočnice, žafrana in muškatovca. Srednje note sestavljajo olje ostrice, rožna voda, jantar, eterično olje mire, amyris. Spodnje note pa zaključijo dišavo s sandalovino, patchoulijem, mošusom, vaniljo, labdanumom in usnjem.

Steklenička sledi po obliki prvotnemu slogu svojih predhodnih različic, razlikuje se samo v barvi. Na voljo je kot parfumska voda za moške in ženske.

PUSTITE KOMENTAR

Napišite komentar
Vnesite vaše ime tukaj