Nove dišave nas zmeraj bolj pritegnejo iz poličk v drogerijah ali še bolje iz vseh reklam. Imam prav? Sama velikokrat podležem reklami za novo dišavo, hitro preverim njen vonj v drogeriji in še prehitro se znajde na moji polički v omari. Pa čeprav je morda ne bom nikoli uporabila, a vseeno imam jo in to je dovolj. Samo, da je tista najnovejša dišava doma in da jo imam. To je razmišljanje nekoga, ki samo čaka na vse novosti. Pa čeprav je v vrsti še dvajset drugih dišav in bo morda ta prišla na vrsto le občasno.
Na drugi strani, pa poznamo ljudi, ki jih nove dišave sploh ne ganejo. Še več. Trdijo, da jim sploh ne dišijo, ker imajo svojo najljubšo in jim je tista popolnoma dovolj. Oklepajo se je do konca in še dlje. Zgroženi ugotovijo, da so pa dišavo prenehali izdelovati in jih to seveda skrajno žalosti. Na vse pretege se trudijo najti še zadnje kose in si seveda narediti zalogo kot da bo vojna. Pa čeprav vedo, da je enkrat ne bo več in da bo potrebno najti pač nov najljubši vonj. In saj ne, da bi bilo to v poplavi dišav pretirano težko. A vseeno težijo k eni in edini.
Pravzaprav med enimi in drugimi ni neke hude razlike. Vsi imajo veliko zalogo dišav, eni pač zmeraj enako, drugi zelo raznovrstno. In vsem je skupno, da seveda brez dišav ne morejo.
V katero skupino spadate vi? Ste pristaš ene dišave ali večih različnih? Nosite iste dišave že več let oziroma dokler je ne nehajo izdelovati ali radi menjujete?
Vsekakor pa se je potrebno zavedati, da delanje velikih zalog dišav na domači polički v bistvu nima smisla. Tudi dišave imajo namreč svoj rok trajanja in se lahko pokvarijo, zato kupujte preudarno in morda kdaj razmislite, ali jo boste sploh utegnile porabiti preden se pokvari.