Zgodba francoske blagovne znamke Caudalie se je začela leta 1993 v Bordeauxu med sezono pridelave grozdja v družinskih vinogradih Mathilde Thomasa in Chateau Smith Haute Lafitte. V roku 22 let, je Caudalie svetovno delujoča družba za nego kože, specializirana za preprečevanje staranja, nego kože, nego telesa, dišave in maske, s trgovinami pod svojim imenom, kot tudi različne prodajne točke v lekarni in lepotnem svetu. Sestavine njihovih izdelkov so še vedno vedno povezane z vinsko trto.
Leta 2002 se je blagovna znamka pojavila z vonjem s svojo prvo svežo dišavo Fleur de Vigne, hladen in lahek vonj, ki združuje občutljivo belo rožo, rožnato papriko in lubenico z energičnimi grenivkami, mandarino in cedrinskimi poudarki, ki interpretirajo minljivi cvet vinske trte, ki samo cveti.
Eau des Vignes v prodaji od začetka junija 2017
Blagovna znamka opisuje Eau des Vignes kot “svežo in subtilno dišavo, ki vas pripelje do letnega vrta v osrčju vinogradov, kjer peneč bergamot izpolnjuje eleganco irisa in čutnost belega mošusa.
Nova dišava osveži telo in duha in pusti nežen vonj, medtem ko je ne-fotosenzitizirajoč in brez barve. Priložen je tudi gel za prhanje, kar lahko poveča dolgoživost in intenzivnost samega vonja.
Mi smo se zaljubili že samo v opis. Pa vi?
In še note dišave? Najbolj je moč zaznati bergamotko in iris. Torej še en dokaz, da je dišava zares izjemno nežna.
Še zanimivost:
Caudalie je del gibanja “1% za planet” in donira 1% svoje globalne prodaje neprofitnim organizacijam, ki delujejo na področju varstva okolja. Do leta 2020 bo po vsem svetu posadilo 6 milijonov dreves.