Le kdo še ni slišal za dišavo Chanel no.5? Pa veste kako stara dišava je to? Koliko časa že vztraja na polička drogerij in si gradi vedno večjo pozornost in ugled? Dišava je bila ustvarjena že davnega leta 1921. Devetdeset oziroma skoraj sto let let kasneje je Chanel No. 5 na svetu še zmeraj največja ikona med dišavami. Tista dišava, za katero vsi takoj vemo katera je in skoraj že tudi točno kako diši.
Coco je želela ustvariti dišavo, ki bi lahko opisali novo, moderno žensko. Bila hči na francoskem podeželju, toda ko ji je umrla mama je bila poslana v cistercijanski samostan v Aubazine kjer je preživela njena najstniška leta. Najverjetneje se je prav tam pričela razvijati in iskati svojo žensko in moderno plat.
Coco Chanel je želela je z Chanel No. 5 ustvariti svež, čist vonj. Steklenica Chanel No 5 je bil zasnovan tako, da spominja na steklenico viskija. Chanel je kasneje izjavila: “To je bilo tisto, kar sem čakala. Parfum kot nič drugega. Ženski parfum, z vonjem ženske.”
Vonj je prežet z jasminom, vrtnico, sandalovino in vanilijo. Uspeh dišave je bil takojšen, nekateri uspeh pripisujejo predvsem odličnim marketinškim trikom. A roko na srce, dišava je izjemna. Dokaz za to je, da živi ob nas in z nami že skoraj sto let. In še zmeraj je tako zelo priljubljen in občudovana, morda še celo bolj kot v preteklosti. Brez slabe vesti mu lahko rečemo, da odraža ženskost in ženske zelo rade po njem posegajo že zato, ker je to Chanel No. 5. A tudi vonj je tisti, ki prepriča.
In brez težav lahko trdimo, da se dišava prodaja v današnjem času brez velikih marketinških akcij. Vsi pač želimo Chanel no.5, z reklamo ali brez. Ker je tako dišeč in ker je tako brezčasen. Chanel je pač chanel.